sms
 
همه چیز

از همه جا

 
 

sms
ارسال شده در پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, - 12:43

 

images اس ام اس نامردی و خیانت/سری جدید

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

نمیتونم ببخشمت ، دور شو برو نبینمت
تیکه ای بودی از دلم ، گندیدی و بریدمت

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

همیشه درد از دیگران است
گاهی از نبودنشان
گاه از بودنشان

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی ، تا پاک شود هرچه رد پای توست از زندگی
♥♥♥♥♥♥♥♥♥پیامک خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

جالب است که انسانها دو چشم دارند ولی با یک چشم به دیگران می نگرند
و جالب تر اینکه انسانها یک چهره دارند اما دورویی می کنند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !!!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست
آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥
در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار
♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

چه قدر تلخ شده ای !!!
آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم احساس می کنم دیگر دلم برایت نمی لرزد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

درست متر کن ! آدم ها هم قد خودشان اند ، نه هم قد تصورات تو

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

فکر می کردم تو همدردی ، اما نه ! تو هم دردی

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

خدایا

 

در انجماد نگاه های سرد این مردم ، دلم برای جهنمت تنگ شده است !

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس خیانت و نامردی♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی
درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد
هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری
هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی
هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است
قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری
به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده زهرا